Dan Wells-Partials- Részben ember

Sziasztok!
Nagyon szeretem ezt a könyvet, egyik kedvencem lett. :)  Anyuéknak nagyon nem tetszett a könyv, ahogy így elmeséltem nekik. Nekem viszont szerelem volt első monda... fejezetre.




Kira Walkers 16 éves, és elhatározta, hogy megmenti az emberiséget a kihalástól. A legfőbb oka, az, hogy a barátnője terhes lett, és nem hajlandó végignézni a kicsi halálát és Madison szenvedését. Kira eltökélten keresi az RM gyógymódját, ami miatt a csecsemők csak 3 napig élnek. Emiatt is lépett érvénybe a Remény törvény, ami kötelezővé teszi a terhességet 18 éves kortól. Emiatt többen fellázadtak, ők a Hang.
Kira rájött az egyetlen módszerre. Tanulmányoznia kell egy egy részlegest. Az ellenségüket. Akik miatt ez a betegség fennáll. Ugyan 11 év óta nem láttak egyet sem, a Szakadás óta, Kira ráveszi a barátait, hogy szerezzenek egyet. Hatoljanak be a területükre, és csak úgy hozzanak el egyet. Az akcióból nem mindenki tér vissza, de vajon sikerrel járnak? És utána mihez kezdenek?


Dan Wells-től ez volt az első regényem, de rögtön meggyőzött arról, hogy megéri elolvasni a többit is. A leírásokat végig szórul-szóra elolvastam, nem volt unalmas, és tökéletesen el tudtam képzelni mindent. Nagyon szép stílusa van, a szereplők kidolgozottak voltak, minden összetett és bonyolult. De ez tette igazán izgalmassá a regényt!

A könyv tele volt olyan fordulatokkal, amikre nem számítottam. Tele van izgalommal, én sírtam is rajta, de szerencsére akadt sok vicces rész is. A genetikás részeket többször újraolvastam, hogy megértsem, mi a francot csinál most éppen az én egyik kedvenc főhősnőm?!. :)
 Mondjuk, mikor a Szenátus megkérte Kirát, hogy legyen a "fáklyájuk", akkor rögtön az Éhezők viadala jutott eszembe. Szerencsére Kirának volt választása, nem úgy, mint Katnissnek . :)


A kedvenc szereplőim jellemzése:
Kira aki az életét adná az RM ellenszeréért.
Samm, aki Részleges, nekem mégis az egyik kedvenc szereplőm.
 Jayden, aki az életét is feláldozná, hogy megmentse húga gyermekét.
Marcus, aki minden áron meg akarja védeni Kirát, és már másodszor utasították vissza.

Kedvenc szava(i)m a könyvből:
"Pestisbébi": nem élt a régi világban, vagy csak nagyon keveset, és nem emlékszik belőle semmire.

Idézet:
"Kiértek a vadonba. Az első fázis sikerrel járt."


Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Monique Roffey: A sziget sellője | értékelés