Féléves kedvenceim


Eltelt az év fele, és én remekül állok az olvasási terveimmel - már a harmincadikat bújom. Úgy gondoltam ideje egy kis év közbeni összegzésnek, ahol a vörös szőnyegen a havi kedvenceim fognak felvonulni!

A könyvmolyokat úgy tudod könnyen "error" módba állítani, ha megkérdezed, hogy mi a kedvenc könyvük. Ha én ezt a kérdést meghallom (amúgy senkit nem érdeklek annyira, hogy feltegyék), általában csak hebegek, és azt se tudom, mit olvasok éppen akkor. 

Úgy gondoltam egy fél évre visszanézve talán még könnyen meg lehet válaszolni ezt a kérdést, úgyhogy nézzük az eddigi évet, hónapokra lebontva, a kedvenceimmel!

Január - Tomboló fény

Csak három könyvet olvastam ebben a hónapban, és nem volt túl erős a mezőny. A nyertes  Estelle Lauer: Tomboló fény című könyve lett. Moly.hu-n nem jött be mindenkinek, néha én is furcsán éreztem magamat olvasás közben. Összességében azonban remek történet a testvéri szeretetről, kitartásről, és hogy milyen mérhetetlen erő van a fiatalkoban, ha meg kell védeni azt, akit szeretünk.

Február - Ezzel a szívvel

Itt már elég erős volt a mezőny, a dobogósok között van még a Párválasztó és a Szerelem kémiája. A bujom szerint februárban a Szerelem kémiáját írtam be, de most így visszagondolva... R. S. Grey: With This Heart – Ezzel a szívvel című könyve sokkal jobban belopta magát a szívembe. Abby egy igazán belevaló csaj, csodás barátnő, és megérdemli az életet. Beck pedig egy fura, de imádnivaló srác, bár én nem tudom mit reagáltam volna Abby helyében, ha felbukkan :D

Március - Útvesztő

Egy örök kedvencem, ami sok helye bosszantott ugyan, de ugyanannyit sírtam rajta, mint évekkel ezelőtt, első olvasásom alatt. Ez nem más, mint Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 7. – Útvesztő könyve. A nyolcadik rész a vírus miatt jelenleg messze lakik tőlem, pedig már szívesen olvasnám (újra).

Április - A lány, aki holdfényt ivott

Rég olvastam ilyen csodálatos mesét, mint Kelly Barnhill története, ilyen erős mondanivalóval és szereplőkkel. Luna az egyik kedvencem lett, és ez a mese is különleges helyet kap a szívemben. Ugyan vörös pöttyös, de szerintem már fiatalabbak is olvashatják, vagy akár közös felolvasásra, megbeszélésre. de a felnőtteknek is tud örömet szerezni. Ohh, és az írónő valami meseszépen fogalmaz.

Május - Részben ember

A május az újraolvasás időszaka volt, illetve a kezdődő vizsgaidőszak kellemes esős hónapja. Így itt az örök kedvencemet emelném ki: Dan Wells Részben ember című könyvét, ami amúgy egy trilógia, és imádom. Kira Walker elszántságával és eltökéltségével örökre belopta magát a szívembe. Ajánlom mindenkinek, aki szereti a disztópiát, és nem szeretné, ha a szerelmi szálat az arcába nyomnák :D (Az is az egyik kedvencem benne, de nem azon van a hangsúly)

Június - Az Elit

Nyolc könyvet fejeztem be ebben a hónapban, és nagyon nehezen tudnék kedvencet választani ezek közül. Többször átfutottam a címeket, és végül meglett a nyertes. Kiera Cass: Az Elit című könyvét két nap alatt kiolvastam, és bármennyire is idegesített America ebben a részben, nagyon élveztem ezt a könyvet. Ha a harmadik részt befejeztem volna még júniusban, akkor lehet az nyerte volna meg ezt a címet. Szuper izgalmas volt az a rész is :D





Neked melyik könyvek nyerték el ebben az évben a legjobban a tetszésedet?

A fenti könyvekről mind készült képem, amit az instagrammomon meg is nézhettek: thebookishcouple

Köszönöm, hogy velem tartottatok. Jó olvasást, és találkozunk  következő bejegyzésben!
Vanda

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek: