A nagy visszatérés - remélem

 Sziasztok! 

Régebben viszonylag sok bejegyzés született erre a blogomra, aztán valahogy elfelejtődött az egész és már nem volt rá időm, meg nem olvasott senki, ami a kedvem is elvette.

Viszont instagrammon, újévkor elkezdtem egy bookstagrammot vezetni, amit azóta is rendesen, élvezettel csinálok, sőt, időközben a barátom is beszállt, és képeivel, ötleteivel, és folytonos támogatásával segít nekem. 

De úgy érzem az ottani posztok alatt sokkal kevesebben olvassák el, amiket az ember lánya ír, szóval ezeknek a gondolatoknak egy blogon a helye! Legalábbis remélem sikerül valamekkora olvasótábort összeszednem. Ha meg nem, legalább magamnak írogathatok.

És, hogy ne csak ennyi legyen itt, hadd mutassam meg nektek azokat a könyveket, amiket botor módon kivettem a könyvtárból, pedig itthon is rengeteg olvasatlan könyvem van:
  • Rainbow Rowell: Eleanor és Park
rengeteg jót hallottam erről a könyvről ,így mikor megláttam (már sokadszorra) tudtam, hogy nem hagyhatom ott.
  • Tommy Wallach: Akkor felnéztünk
Erről nem hallottam semmit, el se olvastam a fülszövegét, csak itthon. Világvégés, mit tennénk ha... Remélem tetszeni fog, moly.hu-n elég megosztó, csak 76%-os.
  • Greff Magdi: Húzós szerelem
Mikor elhoztam először fel se tűnt, hogy magyar az írója. Kíváncsi vagyok milyen lesz, erről még sose hallottam.
  • David Clement-Davies: Tűzhozó
Ez pusztán azért jött velem, mert tetszett a borítója. Remélem a történet is legalább olyan izgalmas.


Hát, ennyi is lettem volna mára. Remélem velem tartotok a továbbiakban is!

Molyon megtaláltok Aurinko néven, instagrammon pedig @thebookishcouple a felhasználónevünk :D


Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Monique Roffey: A sziget sellője | értékelés