Novemberi hónapzáró

Ugyan nem sikerül egyelőre rendszeresen bejegyzéseket hoznom, de miután ezt a posztot megírom, úgy érzem sikeres lesz ennek a blognak az újraindítása. 
Idén nagyon sűrű mondjuk az egész életem, szóval nem tudom miért pont most vállaltam be a blogolást, de nem érdekes :D


Nézzük mi történt novemberben!



Összesen 2474 oldalt olvastam el, ami egyáltalán nem tűnik soknak, hogyha azt mondom, hogy ez kilenc könyv alatt gyűlt össze. Hoover és Fisher három részes sorozata az, amimegdobja a könyvek számát, viszont oldalügyileg a három együtt tesz csak ki egy könyvet. 

A könyvek átlaga 4,38 (ötös skála)
Persze, nagyon vegyes felhozatal volt stílusokból, így ahogy néztem őket egymás mellett, az jutott eszembe, hogy egyáltalán nem lehet őket összehasonlítani. Mármint, öt csillagot adtam Susan Mallery könyvére ugye, ami egy chik-lit gasztroregény, és tele volt humorral, erotikával, és nagyon tetszett. Ehhez képest Tommy Wallach könyve sokkal komolyabb, érdekesebb témát választott (egy csapat tinédzseren mutatja be, hogyan reagálna a világ ha tudnák, hogy hat hetük van hátra a világvégéig), és erre is öt csillagot adtam. Összehasonlítani már csak azért se lehet, mert az egyik megnevettetett, a másik elgondolkoztatott, és szerintem mindkettő ugyanannyira fontos. 

A könyvek amiket olvastam:
  • Nataša Dragnić:Minden nap minden órájában
  • Rainbow Rowell: Eleanor és Park
  • Susan Mallery: Chili és csokoládé
  • Glendon Swarthout: Őrület és szerelem
  • Colleen Hoover – Tarryn Fisher: Never never – Soha, de soha 1., 2., 3.
  • David Clement-Davies: Tűzhozó
  • Tommy Wallach: Akkor felnéztünk
Még ebben a hónapban belevágtam egy ötszáz oldalas könyvbe... Lehet fogadni, hogy mikorra sikerül befejeznem :D

Venni alig vettem valamit, pedig még black friday is volt. Igyekszem nem sokat költeni könyvekre, hiszen ott van nekem a könyvtár, van abban rengeteg minden, amit el szeretnék olvasni.
Három könyvet szereztem be összesen, és ebből az egyik ajándék volt a kiadótól.
Rachel Joyce: Harold Fry valószínűtlen utazása
Rachel Joyce: Queenie Hennessy szerelmes levelei
James Dashner: Halálos hajsza <--- Ez volt az ajándék, amit azért kaptam, mert nem jelenik meg az egyik kedvelt könyvsorozatomnak a folytatása, és ezzel próbáltak kárpótolni. Hát, majd meglátjuk, hogy fog tetszeni :D

Instagram terén nagyon el vagyok keseredve, mert egyszerűen képtelen vagyok időben otthon lenni. Mire hazaérek teljes sötétség honol odakint, és nem tudok képeket csinálni. Nem tudom, hogyan fogom ezt megoldani, mert nem szeretném szüneteltetni a dolgot. Lehet az lesz, hogy storybn aktívabb leszek, kép meg érkezik, ha sikerül elcsípnem a napot.

Itt blogon meg látjátok mennyire vagyok aktív (épp hogy), de azért igyekszem fenntartani a látszatot.

És amúgy még karácsonyi listát se írtam :D


Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek: