Februári hónapzáró

Sziasztok!

Kicsit késve, de íme a februári összefoglaló...


Egy elég drága hónapot tudhatok a hátam mögött, de legalább olvasni is volt időm.

Az egyetem teljes erőbedobással elkezdődött, bár hiába fogadtam meg mindenfélét, azért akadnak problémáim a betartásukkal. Ráadásul olyan dolgokat várnak el tőlünk, amit még sose csináltunk, és nem igazán adnak segítséget velük kapcsolatban... Na, de erről majd egy másik posztban.
Hála az ingázós létnek nyolc könyvet sikerült elolvasni/befejzni februárban. Mivel nem kaptak saját blogbejegyzést (az egyik még lehet kap), írok ide róluk egy kis összefoglalót.


1. Tessa Barton: Instastyle

Ezt a kötetet a bookstagram oldalam miatt olvastam el. Láttam, hogy más külföldi bookstások olvasták, így kíváncsi lettem, tud-e valami újat mondani, és segíteni kialakítani az instás irányomat. Voltak benne hasznos tanácsok, sok olyan is, amit nem tudok alkalmazni, de összességében örülök, hogy elolvastam.

2. Sarah Perry: Melmoth

Egy teljes hónapig olvastam ezt a könyvet, nagyon szenvedtem vele az elején, számomra túl furcsa volt az egész. A végén aztán egy egész kicsit beindult a cselekmény, kezdett érdekelni az egész Melmoth-sztori, majd a vége nagyot ütött, ami miatt egy teljes csillaggal többet adtam neki, mint terveztem.

3. Leela Cyd: Így fotózz az Instagramra

Ez igazából újraolvasás volt, de nem is az instagram miatt, hanem maga a fotós tippek miatt. Az instás létemhez nem adott sokat hozzá, de a fotózásról kicsit többet megértettem

4. Kiera Cass: The Selection -- A Párválasztó

Réges-rég szerettem volna elolvasni, úgyhogy örülök, hogy végre elhoztam a könyvtárból! A kezdeti "ez olyan, mint az Éhezők viadala" feelingen túllépve, nagyon tetszett a történet. America egyik kedvenc főszereplőm lett, és Maxont is nagyon megkedveltem, úgyhogy nagyon remélem ,hogy jól fog alakulni a továbbiakban a sorsuk.

5. R. S. Grey: With This Heart – Ezzel a szívvel

Húúú, írtó rég olvastam rubin pöttyös könyvet, úgyhogy nem tudtam mire számítsak. Sok intim pillanaton voltunk túl, mire ténylegesen tudatosult bennem, hogy ez nem vörös, hanem rubin pöttyös, és ezért vannak ezek itt. És tökéletes helyen voltak amúgy, nagyon élveztem az egész könyvet. Abby remek lány, úgy látszik, mostanában elkerülnek a bosszantó főhősnők. Nehéz helyzetben van, mégis mer élni, és bevállalja ezt az egészet, amit elmesél nekünk. Beck pedig hihetetlen egy figura, azt hiszem kicsit talán túl jó is ahhoz, hogy igaz legyen. Nála jobb könyves pasival még nem találkoztam.

6. Anne Cathrine Bomann: Agathe
Moly.hu-n bővebben kifejtettem a véleményemet erről a könyvről. Nem lett egy hatalmas kedvenc, viszont tetszett és sok érdekes gondolat volt benne. Összességéb megérte elolvasnom, és amúgy is eleég rövidke kötet.


7. Joanne Harris: Bársony és keserű mandula
Ezt úgy vettem meg, hogy nem tudtam, hogy novellás kötet, csak olvastam az írótól a Csokoládét, szóval gondoltam ezt is biztos szeretni fogom tőle. Néhány novella nagyon megfogott és némelyik meg most is homályos, hogy miről is volt szó tulajdonképpen. Kedvenceim Faith és Hope várásolni indul, Szia, viszlát! és a Hely a nap alatt. A J-ZUS gén pedig a legfurább volt. Viszont ami tetszett, az olyan is volt... Némelyik csattanóján percekig csak bámultam magam elé.


8. Krystal Sutherland: A szerelem kémiája
Grace Town volt az, aki miatt ez nem tetszett annyira. Borzalmasan viselkedett, és számomra nem mentség az, ami vele történt. Henry azonban szeremcsés fiú, mert remek barátai és családja van.
Amiért mégis tetszett a történet, hogy a szereplők nagyon valósághűnek érződtek, és rengeteg csodás gondolat volt a könyvben, illetve a végkifejlet. Szomorú és felszabadító is volt egyszerre, és remekül fejezte be ezt a történetet.

Beszerzések

Huszonöt könyvet vettem februárban, amivel sikeresen megdőlt az addig nem veszek új könyvet, amíg el nem olvasom a tavalyiakat dolog... Viszont, márciusban neddig ténleg nem vettem semmit, szóval hurrá! 
Ezt a 25 könyvet is az Alexandra raktárvásárán vettem, bár volt közöttük olyan, ami nem ilyen 300-1000 forintos volt, ami kicsit megdobta a végösszeget. Én a Westendben lévő és a nyugati téri Alexandrába mentem el, az utóbbiban (nyilván) jóval nagyobb volt a választék, onnan 15 könyv jött velem haza... Egy órát tömegközlekedtem a könyvekkel, csoda, hogy nem szakadt le a karom hazafelé :D

Mivel ez elég sok könyv, így nem sorolom fel mindet itt, de ha érdekel titeket ránézhettek molyon (KATT).
Kettőt azonban szeretnék kiemelni. Először is beszeretrem az egész Vastündérek sorozatot, ami irtó régóta kívánságlistás. Sajnos a negyedik részt megvettem a boltban 15% kedvezménnyel, pedig utána volt online sokkal akciósabban (nem a raktárvásáros online cuccban, arra rá se néztem). A másik pedig Colleen Hoover: Velünk véget ér című könyve. Ez lesz az első találkozásom az írónővel, szóval alig várom, hogy elolvassam.

Elolvasandó könyveim

Ugyan februárban eléggé megdobódott az idén beszerzett könyveim listája, ezeket egy jó darabig még nem fogom tudni elolvasni. Ötven könyvem van fenn Budapesten, de mivel a nagyszüleim házában van, és már nincs egyetem, csak koronavírus, ezért jó soká fogom őket elolvasni. Persze, itthon is van jó pár könyvem, viszont amiket a leginkább el akartam olvasni, azokat még tavaly felvittem magammal... És most meg jól ott maradtak.

Én ennyit terveztem ebbe a bejegyzésbe, remélem volt olyan könyv, ami felkeltette az érdeklődéseteket. Találkozunk a következő bejegyzésben, illetve instagramon és molyon is aktív vagyok. Addig is legyetek jók, maradjatok otthon, mossatok kezet és vigyázzatok magatokra, és másokra is.

Vanda

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek: