Márciusi hónapzáró


Egy újabb hónap végéhez értünk el, kifejezetten gyorsan elrepült ez a kétszáz nap... Igen, számomra ez a március mintha soha nem akart volna véget érni, ettől függetlenül én se értem az olvasnivalóim végéig. 
 Tavaly az érettségi miatt sikerült kifejezetten kevés könyvet olvasnom márciusban, de most még azt is alulteljesítettem! Összesen három könyvet sikerült befejeznem, és három másikat jelenleg is olvasok (de már esélytelen, hogy befejezzem őket).

Mivel a blogra nem érkezett róluk bejegyzés, álljon itt egy kis összefoglaló az olvasott könyveimről.


1. Debora Geary: Láthatalan boszorkány
Ez a könyv csak azért került a kezembe, mert a húgom kivette a könyvtárból. Az első részét jó pár évvel ezelőtt olvastam, de szerencsére nem volt szükség rá, hogy minden apróságra emlékezzünk. Ebben a részben itt volt mindenki, akit korábban megismertünk, és pár új szereplővel is találkoztunk. A kötet főszereplője Elorie, aki ugyan a boszorkányok között él, de nála nem mutatkozott varázserő. Miután azonban egy egész monitort összeolvaszt, mindenki azon fáradozik, hogy kiderítsék mi is történik a varázserővel elektronikus eszközök közelében. 

2. Simon Tamás: Vérmacska
Molyon erről jó hosszú értékelést írtam. Nem nyerte el a tetszésemet a könyv stílusa, és úgy éreztem túlságosan negatív képet üzen a macskákról. Ettől függetlenül tudtam nevetni rajta, de sokszor éreztem monotonnak a történetet.

3. Leiner Laura: Szent Johanna Gimi 7. - Útvesztő
Folytattam az SzJG újraolvasását, és meg kell mondanom, jó sok kérdés felmerült bennem ennek a résznek kapcsán. Például, hogy miért tanultak fizikát... Na mindegy is. Viszont, ugyanúgy nevettem a pénokon, sőt még sírtam is rajta, szóval nem panaszkodom. Még mindig szeretem ezt a sorozatot. 

És az a három könyv, amit jelenleg is olvasok pedig: 
- Jekkel Gabriella: Csendes gyilkos
- Rupert Isaacson: Lóháton
- Varga Bea: A siker tintája

Mindegyik nagyon tetszik, szóval áprilisban már tuti bfejezem őket!


Éééés, ennyi lett volna ez a bejegyzés... Ha, nem szegtem volna meg a "nem veszünk több könyvet" fogadalmam. 

Rengeteg akció és ingyen e-könyv és hasonlók jöttek/vannak ebben a hónapban, mindannyian tudjuk miért... Azért, hogy megmentsük a kiadókat a kihalástól a vírus miatt. Mivel nem sok pénzem van, ezért én csak az Agave kiadónak tudtam segíteni, megvettem tőlük a réges rég áhított Éhezők viadala trilógiát díszdobozban, új borítókkal. Csodaszépek. Alig várom, hogy újraolvashassam őket! 

Illetve a sok legálisan letöltött e-könyvet is felvittem molyon a magánkönyvtáramba... Összesen 26-ot. Hogy én ezeket mikor fogom elolvasni az kérdéses, de hát ja... Több olyan volt köztük, ami már régesrég kívánságlistás, így nagyon örültem nekik.  

Íme, ezeket szereztem be, teljesen ingyen, legálisan:


Arkagyij Sztrugackij – Borisz Sztrugackij: A hétfő szombaton kezdődik
Arkagyij Sztrugackij – Borisz Sztrugackij: Mese a Trojkáról
Baráth Katalin: A türkizkék hegedű
Brandon Hackett: Az ember könyve
Brandon Hackett: Az időutazás napja
Brandon Hackett: Isten gépei és más történetek mesterséges intelligenciákról
Czakó Alexandra: Kalandok Bazsaréten
Csurgó Csaba: Kukoricza
Isaac Asimov: A halhatatlanság halála
Isaac Asimov: Azazel
Jo Walton: Mások között
László Zoltán: Távolvíz
Nógrádi Gábor: Galambnagymama
Nógrádi Gábor: Hecseki és a kedves betörők
Nógrádi Gábor: Láttam, mi történt
Nógrádi Gábor: Marci öröksége
Ondřej Neff: Sötétség
Pacskovszky József – Pacskovszky Zsolt: Nő kutyával és holddal
Pék Zoltán: Feljövök érted a város alól
Robin O'Wrightly: Andrea & Andrea
Robin O'Wrightly: Az amulett rejtélye
Robin O'Wrightly: Erelem
Robin O'Wrightly: Kettős kereszt
Szergej Lukjanyenko: Igék földje – A vas birodalma
Szergej Lukjanyenko: Igék földje – A vas prófétája
Veres Attila: Odakint sötétebb

Tökéletesek lesznek ahhoz a tervemhez, hogy több magyar könyvet olvasok :D 

Így sikerült tehát az én márciusom könyvek terén. Lehetett volna jobb, de már nem lehet mit tenni. Az április meg majd attól függ, mennyire lesz nehéz ez az online egyetem...

Ti milyen könyveket szereztetek be ebben a hónapban? Éltetek az akciókkal? És mennyit tudtatok olvasni? 


Következő posztig olvassatok sokat,


Vanda




Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Monique Roffey: A sziget sellője | értékelés