Dan Wells: Ruins - Romok



35. Egy jövőben játszódó könyv

Tegnap befejeztem, és most nem merek, jobban mondva nem bírok nekiállni másik könyvnek. Tudniillik eléggé érzékeny vagyok, és a szívemhez hozzánőtt szereplők halála eléggé meg tud rendíteni.

Mivel ez egy sorozat befejező kötete, csak akkor olvasd el, ha szereted a spoilert :D



Cselekményleírást tartalmaz! Olvasás csak saját felelősségre!

De komolyan, tele van vele! Csak akkor olvasd el, ha már olvastad ezt a kötetet!

<Spoilermentes>:Ez egy olyan könyv volt, ami tényleg megmaradt bennem. Minden szereplőben volt valami, valami emberi. Meg lehetett érteni őket, hogy mit miért csináltak, szerethetőek voltak. </Idáig>


Mikor Kira elhagyta az övezetet, nem lepett meg a döntése. A két kötet alapján úgy éreztem igazán ismerem Kirát, és meg tudom érteni. Néha, mikor depis lett, mert megtudta, hogy nincs "célja" az életének, legszívesebben képen töröltem volna, hogy állj fel, mert te fogod kibékíteni a két fajt legalábbis reménykedtem benne, hogy happy end lesz. :) Mikor Kira épp maga miatt aggódott, nekem eszembe jutott, Marcus és Samm. Kit fog választani? Mivel Kira épp egyik közelébe se volt, így ezt a gondolatot félre kellett tennem egy időre.

Green-be rögtön beleszerettem, bár meglepődtem, milyen nyugodtan fogadja Kira nézőpontját, de igazán örültem, hogy az oldalára állt. És mikor a halálán volt, és még akkor is viccelődött. Mintha Marcus lenne :) Csak katona, és zöld :D

Egyszer sem gondoltam rá, hogy fognak egyesülni a szálak, és mikor megtörtént, teljesen meglepődtem. Viszont büszke is vagyok Kirára, hogy már ilyen ügyesen használja a kapcsolást. Remek csapatot alkotott Greennel és a többiekkel! :)

Mikor már csak 80 oldal volt hátra a történetből, és a bonyodalmak egyáltalán nem oldódtak meg, sőt csak még bonyolultabbak lettek, elkezdtem aggódni, hogy Atya Gatya, mindenki ki fog nyiffanni, hogy vége lehessen a könyvnek. De szerencsére nem így történt. Az utolsó 20 oldalt végig izgultam tövig rágtam a körmöm, sőt le is kellett tennem egy kis időre a könyvet, mert a könnyeimtől egy épkézláb betűt nem tudtam elolvasni. :)

Cselekményleírás vége! 

Ha most megkérdeznétek, mi a kedvenc könyvem kapásból rávágnám Dan Wells, Részben ember sorozatát, és órákig tudnék áradozni róla. Gyönyörűen felépített történet, semmi nem maradt megválaszolatlanul (talán egy kis epilógus nem ártott volna), a karakterek felépítése csodás volt. A személyiségük elvarázsolt, a hangulat ámulatba ejtő. A leírások szuperek, nem ugrottam át őket, mint az Egri csillagokban. :) Az egész történet elképzelhető, lassan akár valósággá válhat. A harc a két faj között az életben maradásért, az elfogadásért folyik, de egyikőjük se jön rá, hogy megölik magukat. Kivéve Kira.


Szerelem első sortól az utolsóig. 

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Karácsonyi ajándék - letölthető könyvjelzők