Helyzetjelentés, kapcsolatom a szellemekkel

Sziasztok!
Most csak azért írok, mert úgy tartja kedvem mert kivégeztem két könyvet is, de úgy döntöttem csak a végén írok részletes beszámolót. Ugyanis ez egy 6 részes sorozat.
Ez a könyv egy mediátorról szól. ők azok, akik látják a szellemeket és beszélni is tudnak velük. Suzanne Simon két éves korában találkozott az első szellemével, és nagyon nem örül ennek a képességének.

Aki még nem jött rá, annak elárulom, hogy ez Meg Cabot: A Mediátor című sorozata. Most tartok a harmadiknál, de nagyon imádom! Egyedül az zavar benne, hogy úgy van megírva, hogy független legyen a sorozat többi részétől. Tehát egy csomószor elmondja ugyanazt a csajszi, vagyis Suze. Például, hogy ki Jesse, meg hogy mennyire bírja Dom atyát. Jó, őt én is nagyon bírom, de akkor is.
Mellesleg...  


Egy könyv, amit egy nap alatt el tudsz olvasni

A sorozat 3. kötetét olvastam el 1 nap alatt, ugyanis mindegyik 80-90 oldal.




FRISS:
Kiolvastam mindet, mind a hatot. Hát, egyszerűen imádom, nagyon örültem a végének, úgy értem, nem csalódtam Meg Cabotban. :)
A szereplők közl mindet nagyon kedveltem, Dokit, Szundit, Andyt, Anyut, Jesset, Dom atyát. Bambát nem annyira, ő olyan bambás volt így nem jött be...
Szerencsére a negyedik résztől mér egyáltalán nem volt olyan szájbarágós, így nyugodtan élvezhettem a történetet. Mikor Suze halálközeli állapotban volt, mindig azzal biztattam magam, hogy még van része még van része... De mikor a hatodikat olvastam tövig rágtam a körmöm, izegtem-mozogtam, hogy mi a franc mi franc, kérdezgettem magamban. De mikor Jesse... Tudjátok... Én már tudtam, mi lesz. Na jó reménykedtem benne. :) De előbb rájöttem, mint Suze. Szegénynek kicsit lassan forgott az agya, de meg tudtam érteni.
Mikor megjelent Paul, én már tudtam, hogy ez egy seggfej lesz. Viszont, amit a bálon mondott, a legvégén, azt nagyon nehezen hittem el. Azt hittem seggfej marad, de ha az maradt volna nem lenne vége a sorozatnak. De végül is érthető a változás, amin átment, hisz rengeteg megrázó dolog történt vele. Így kénytelen leszek elhinni, amit mondott. :D
A végén sírtam is, csak mikor Suze is. Mármint nem a kórházas résznél, hanem a bálosnál. Az apus résznél. :(
Hát, nem is tudom mit írjak még... Nagyon tetszett mindegyik, és a végén még megtudtunk egy csomó plusz infót a mediátorságról lélekvezetésről. Nem bántam meg, hogy elolvastam és ajánlom nektek is. Meg Cabotban még nem csalódtam, higgyetek nekem, ti se fogtok. :D
Első rész: http://moly.hu/konyvek/meg-cabot-suzie-es-a-szerelmes-kisertet

A címben még említettem a kapcsolat szót, ami eredetileg rávezetés a könyvre. De ha már írok, ne a képek miatt legyen hosszú a bejegyzés, hanem mert tényleg írjak. :)

Szóval...

Szellemek és én

Én hiszek a szellemekben. Körülöttünk lelkek mászkálnak, talán beszélgetnek is egymással, tapasztalatot cserélnek, nem tudom. De egy biztos, vannak, és egyszer én is az leszek. Egy bolyongó lélek, aki testet keres, hogy újrakezdje az életét, hogy tanuljon. Az életben rengeteg hibát elkövetünk, és addig-addig születünk újra, míg azt a hibát elkövetjük. Hogy mikor térhetünk végre nyugovóra? Ha majd meghalok, és találok netet megírom nektek. Ígérem. De remélem ez még soká lesz, és rengeteg megoldandó probléma merül még fel az életemben. Azt hittem, erről többet fogok írni, de na! Ez van. 😀
Remélem tetszett a bejegyzés! Pár kommentnek, feliratkozásnak örülnék, de a pipák is megfelelnek. :)

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Karácsonyi ajándék - letölthető könyvjelzők