Júniusi hónapzáró

Sziasztok! 
Mivel most van időm, megcsinálom a júniusi összefoglalóm. 
Ebben a hónapban három könyvet vettem, meg egyet kaptam @Szimszimtől aminek nagyon örülök, viszont a vizsgáim miatt elég keveset olvastam. Értékelést meg egyáltalán nem írtam, de  majd akkor itt írok. Jó olvasást! :)


Szerzeményeim:



  1. Marie-Aude Murail: Oh, boy!
  2. Jamie McGuire: Gyönyörű tévedés
  3. Kim Harrison: Dead Witch Walking – Boszorkányfutam
  4. David Levithan: Nap nap után
Olvasásaim:

      1. Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna

Nagyon tetszett ez a könyv. Horror-t még nem olvastam, túl élénk hozzá a fantáziám, de ez! Nagyon tetszett. 
Anna és Cas remek szereplők voltak, bár Anna jobban a szívemhez nőtt. Cas néha olyan volt, mint Harry (HP): meggondolatlan. Viszont gyanakvó volt, ami sokszor az előnyére vált. 
Nagyon izgulok, hogy mi lesz velük, mert aki olvasta a Mediátor sorozatot Meg Cabottól, az tudja, hogyan lehetne újra életre kelteni Annát! Bárcsak itt is lehetne ezt. :) (Amúgy ez a két történet egy kicsit hasonló, vannak benne átfedések. Mondjuk Meg története nem volt ilyen horroros.)

    2.  Kendare Blake: A rémálmok lánya

Pfű. Mikor befejeztem teljesen lesokkoltam… 

Jobban tetszett, mint az első kötet, bár lehet hogy csak azért mert jobban izgultam. :) Jött egy csomó új szereplő, aki közül a kedvencem Jestine. Igazából nem szeretem, de megértettem, vagy inkább úgy mondanám, hogy nem volt vele bajom, mint ahogy Casnek sem. :) 
Thomas-t és Carmel-t egyre jobban kedvelem, az ő szerelmük igazán édes volt, bár Carmelnek voltak hibái… 
Cas és Anna története gyönyörű lezárást kapott, bár én reménykedtem a happy endben (de végül is ez is az volt). Remek kis sorozat lett, bár szívesen olvasnék még Casről…

   3.  Alexandre Dumas: A fekete tulipán


Mivel én nem láttam semmilyen filmet, nem voltak előítéleteim a könyvel kapcsolatban. 

Dumas nagyot alkotott, vár én nem erre számítottam. A de Witt testvérek brutális meggyilkolásával kezdődik, amit sikerült elég élethűen elképzelnem, sajna xD. Aztán átvált tulipánföldére, majd a szerelem szigetére, végül megint ott az a hülye politika. Csodálatos, szívfacsaró történet ez Hollandiáról, a fekete tulipánról és Orániai Vilmosról. 
Cornelius tulipánosaira engem felettébb idegesített, de aztán hozzászoktam és elnéztem neki. 
A végét Dumas tökéletes megoldotta, nagyon tetszett az a lezárás. :) Jöhet a többi könyve!


   4.  David Levithan: Nap nap után

A-ba teljesen beleszerettem. Vagy Davidbe. Na mindegy… 
Nekem nagyon tetszett a történet, az ötlet és a karakterek is. Egy pillanatig arra gondoltam, de jó lenne A helyében lenni pár napig, de aztán rájöttem, hogy ennél magányosabb élete nem is lehetett volna. Szerintem amúgy Rhiannon előtti életében teljes szívvel kellett volna élnie. Mondjuk meg lehet érteni, 16 év alatt ráunt a dologra, de akkor is. Ma mindegy. 
Nem egy akciódús sztori,de teljesen leköt, ráadásul gondolkodásra készt ez. Megölnék valakit, hogy a testében maradhass? 
Őszintén, én örülök, hogy az egy sorozat, nehéz lett volna megoldani egy kötetben. Amúgy is, kíváncsi vagyok A további napjaira. 
Tetszett A életfelfogása, hogy mindenkit elfogad, ahogy a vallásról gondolkozik, a testvérekről. Sok mindent megtapasztaltban a szeretet hiányzott az életéből, nagyon magányos volt. 
Várom David további könyveit! (Ismeri John Greent! :o)

   5.  Marie-Aude Murail: Oh, boy!

Oh,boy! Hogy nekem mennyire tetszett az a könyv! Minden volt benne, ami az életben is. Öngyilkosság, bántalmazás, elfogadás, homokekszálisak (xDD), válás, rák, remény. Életű, varázslatos történet a Morleventokról, akik próbáénak együtt maradni. A bírónő és a szociális nőci is a szívembe lopta magát, rendesek voltak. 
Ha a húgom nem olvassa el, akkor hagytam volna porosodni a polcon. Kér lett volna kihagyni ezt a humorral, szomorúsággal fűszerezett regényt. 
Egyik percben sírsz,másikban nevetsz. Illik erre a könyvre. :)

   6.  Jamie McGuire: Gyönyörű tévedés

Nem csalódtam Jamieben és a Maddox testvérek is a kedvenceim maradtak. Jó ötlet volt, a párhuzamos történet, úgy érzem még többet kaptam Travisból. :) 
Trenton nagyon aranyos volt, eléggé hasonlított Dragodhoz, és a történet is (nagy vonalakban) azonos volt. T. J. annyira idegesített, de csak a titok miatt. Jamie az utolsó oldalon húzta a csattanót, és mikor leírta majdnem leejtettem a könyvet, annyira meglepődtem. Fél percig ültem és döbbent fejjel bámultam magam elé. És még most sem értem …
Amúgy nagyon tetszett, lehetetlen volt letenni. :) Aki szereti Travist, Trentont is fogja :D

7. Jeff Kinney: A rideg való -Egy ropi naplója 5.

Tre Azaz Vanda, csak szépen sorban... Először az ötödik  részt és csak utána az elsőt. Mellesleg nagyon tetszett a könyv, vicces volt, a rajzok is aranyosak. Az egész sorozatot el fogom olvasni! :D


8.  Kim Harrison: Dead Witch Walking – Boszorkányfutam

 Az elején sok ismeretlen kifejezést dob be (a világához kapcs.), és csak később derül ki, hogy mit takarnak és ez nagyon zavaró.
Vannak benne fur,  logikátlan dolgok, meg az a paradicsomos vírus. Na, az nagyon fura volt, és még most sem értem... De ezenfelül tetszett Ivyt és a kis Picit is meg kedveltem Rachelen kívül.

9. Kathryn Lamb: Napló-szörny 

Szerintem nem volt annyira rossz. Néha kifejezetten tetszett. Mondjuk mikor ő mindig Kevinről beszélt és a barátai nem értették ev, akkor hisztizett, aztán mikor a barátnői beszéltek állandóan a fiúkról, akkor ő nyafogott… Amúgy tök olyan volt ez a rajongása, mint az én barátnőmé. Idegesítő és érthetetlen. Egy darabig a horoszkópmániája is nagyon zavart. Tényleg hisz neki? Nekem csak nagyon ritkán jön be, és akkor is csak az, hogy kiderül a legjobb barátnőmről, hogy gonosz és nem szeret… 
Az illusztrációk feldobták a könyvet, így legalább el tudtam képzelni valahogy a szereplőket, mert az elején leírta, hogy a családja stb. hogy néz ki, de Markról pl. csak azt tudom, hogy helyes. 
Feldobta azt a témát is, hogy neki testvérek vannak ésaz de szar, Abby meg egyke és de jó neki. Bezzeg Abby nem így gondolja. Tipikus. Akinek van az nem akar, aki nek nincs az akar… 
Igazából könnyű olvasmány, bátor kijelentés de én élveztem az olvasását. Tény, hogy nem egy irodalmi remekmű, ennyi erővel az én naplómat is ki lehetne adni, de olvasható, vicces és egész jó.

10. Rick Riordan: Csontlabirintus


Fúúú! Nagyon tetszett a történet izgi volt és érdekes. Kíváncsi vagyok, hogy mi az a nagy kincs, és hogy milyen kulcsok lesznek még. Nagyon tetszik a történet alapötlete és a Cahill család is szimpi, bár egy kicsit irigy vagyok rájuk, hisz minden híres ember a rokonok. A két főszereplőt nagyon megszerettem és Nallieit is bírom. Még az első kötetben vagy hatszor meghaltak, akkor a többiben? 
Tetszett a történet és a mágikus világ, amit Morgan Rice felépített, a szereplők is aranyosan voltak. Tény, hogy Elder pálfordulása elég fura, de ez van. Lehet, hogy az adott helyzetben én is így reagáltam volna. 


Mellesleg most okosnak érzem magam… Egy csomó mindent megtudtam Benről. Várom, hogy elolvashassam a következő részt! :)

11. Morgan Rice: Hősök küldetése

Thor érdekes szereplő, a bátorsága (és naivsága) figyelemreméltó. Ráadásul különleges ereje van, és álmaiban látja a jövőt. Heten iránt értett szerelme, szerintem csak rajongás, de ki tudja mi lesz még itt! Különcsége miatt sok ellensége lett, de állja a sarat. 
Csak két kérdésem maradt (na jó, több, de bízom abban, hogy az ki fog derülni a következő két kötetben): Mi lett Thor testvéreivel? Egy idő után teljesen kikerültek a képből… A másik pedig spoiler, úgyhogy azt nézzétek meg moly.hu-n. :P





Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek: