4K Book Tag







Sziasztok! Rég nem volt bejegyzés a blogon, de most hoztam egy book taget, remélem tetszeni fog, ti is nyugodtan
csináljátok meg.
Ahonnan én hozom: I'm just a kid
Akit kihívok: Minaru



1. Szoktál nassolni olvasás közben?

Persze! Cseresznyét, epret, csokit, narancsot. rendszerint a könyvre is jut. Hát akkor így jártam! :) Az izgi részeknél muszáj rágcsálnom valamit.

2. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?

Nem nagyon szoktam, hisz amúgy is elég keveset iszok. De ha épp véletlen iszok, akkor az csakis csapvíz lehet.

3. Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy 
magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?


Oké... Ez meg milyen kérdés? Persze hogy nem! Azért ilyen mélyre nem süllyedek.

4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz egy könyvben?

Könyvjelzővel, de az bármi lehet. Zsepi, blokk, a füzetem fél lapja stb.

5. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol?

A fejezeteken belül is van olyan, mikor egy másik szálra ugrik a cselekmény, olyankor le tudom tenni, de nem szeretem a buli kellős közepén letenni a könyvet.

6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha nagyon idegesítő regényt olvas?

Jó kérdés... Még nem olvastam olyan könyvet, amitől ennyire ki lettem volna borulva. Valószínűleg nagy a tűrőképességem. :D

7. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?

Használatba veszem az anyai szótárt, ha ő se tudja megkérdezem aput, ha ő se, akkor majd ők ketten kitalálják és elmondják nekem.

8. Mit olvasol most?

Alexandre Dumastól a  A fekete tulipánt. Az eleje fura volt, de mostmár kezd egyre izgibb lenni! *-*

9. Milyen könyvet vettél legutóbb?

Nahh, ez jó kérdés. Asszem a Tükörváros titka című volt az. A sulis könyvvásáron szereztem. :)

10. Van kedvenc helyed vagy időpontod az olvasásra?

Nincs. Mindenhol tudok olvasni, de legjobban asztalnál ülve kényelmes, úgy kényelmes.

11. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?

Ha olyan a történet, hogy nagyon tetszett akkor igazán szeretnék még pár részt, hisz kíváncsi vagyok mi lett a kedvenceimmel, de vannak olyanok, amiket teljesen felesleges tovább piszkálni.

12. Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek?

Igen. Dan Wells.től a Részben ember trilógia. Az utolsó oldalig izgalmas történet, remek író fejébe került ez a sztori ötlet. :) 

13. Hogy rendszerezed a könyveidet?

Egymás mellé teszem a sorozat részeit és ennyi. nem igazán foglalkozom a könyveim rendezésével. Örülök, ha van helyük a polcon. De egyszer a naagy könyves szekrényen színek szerint raktam rendet (amit aztán anyu témák szerint átrendezett).

Ennyi lett volna a 4K Book Tag. Mint már írtam, ti is nyugodtan csináljátok meg, linkeljétek be a blogotokat, én meg beteszem a bejegyzésbe. :)

Hamarosan jövök...
Vantana

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek: