Top 5 Szerda - Szakíts, ha bírsz!

A tizenharmadikai szerdát kihagytam, nem volt túl sok időm blogolni, de a mai téma izgalmasnak tűnt, így hát azonnal belevetettem magam az olvasmányaimba, hogy körbenézzek a szerelmespárok körében...

Ugyanis a mai téma: Love Interests You Would Have Broken Up With vagyis Kitalált Karakterek Akikkel Te Már Szakítottál Volna


Ez egy kifejezetten nehéz téma számomra, mert könnyen beleszeretek a férfifőszereplőkbe, és együtt rajongok a lányokkal, illetve fordítva annyira nem, és ez ritkábban is fordul elő, hogy lányokért kéne rajongani. 
2015 óta vezetem az olvasásaimat, így onnantól kezdve kezdtem nézni, és csak pörgtettem, pörgette, de nem találtam senkit. 
Végül eszembe jutott egy, és innen már sima ügy volt!

Nézzük tehát azt az öt embert, akit én már az első pillanattól kezdve kirúgtam volna!

1.Szent Johanna Gimi: Cortez és Viki

Sose volt szimpi az a lány, túl bunkó volt számomra, így aztán nem csoda, hogy nagyon örültem, mikor szakítottak végre.

2. Stendhal: Vörös és fekete -  Julien és De Renalné

Ehhez semmi hozzáfűzni valóm nincs, egyszerűen borzalmas volt, ahogy az a nő kihasználta JUlien-t és Julien-nek se ártott volna egy helyrepofozás

3. Jandy Nelson: Az ég a földig ér - Lennie és Toby

Ennek a vonzódásnak megszületnie se kellett volna. Teljesen kiakasztott és undorítónak találtam.

4. Alessandra Torre: Hollywoodi mocsok - Cole és Summer

Nem az eseteim a filmsztárok és egyben bunkó, nagyképű pasik. Nem értem, miért szerettek egymásba.

5- Greff Magdi: Húzós szerelem - Réka és Ádám

Ádámon már az elejétől látszott, hogy gyanús... Nagyon gyanús. Bár nekem a másik fiú, Szőke se volt szimpatikus, de hát ez van :D

Hát ez ennyi is lett volna :D Nem fejtettem ki túl bőven a dolgokat, így is félek, hogy van, ami spoileres, de remélem nem!

A többiek bejegyzései:

angol olvasók blogja és csatornái a témában itt 
magyar olvasók listája emitt

További jó olvasást nektek

xxx
Aurinko

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Karácsonyi ajándék - letölthető könyvjelzők