Top 5 Szerda - Nosztalgikus párok

Sziasztok! Az előző hónapban nem nagyon tetszettek a témák a Top 5 Szerda rovathoz, de most a Valentinnap hónapjában egész jó kis témákkal rukkoltak elő a készítők.

A hivatalos angol leírás: Nostalgic Ships 
– Discuss the first fictional couples you ever got butterflies over, or couples you used to be really into when you were younger. 

Vagyis olyan szerelmespárok (vagy nem azok) regényekből, akiket régebben nagyon szerettem és alig vártam, hogy elcsattanjon az első csók. 
Kutakodtam egy kicsit a régebbi olvasmányaim között, és rátaláltam pár régebbi nagy szerelemre :)

Vágjunk is bele!

Clary és Jace
1. Cassandra Clare: Csontváros - Clary és Jace

Jó régen olvastam már ezt a sorozatot, de emlékszem nagyon szurkoltam a két főszereplőnek, tökéletesen összeillőnek találtam őket, és nagyon kiakasztott az egyik fordulat, akik olvasták tudják miről beszélek...

2. Tamora Pierce: Az álruhás lovag - Alanna és George/Jonathan

A sorozat elején és végén eléggé változott, hogy kinek is szurkolok, volt, hogy annyit akartam, hogy Alanna legyen erős, független nő. Sokáig Jonathannak szurkoltam, még akkor is, mikor már nem is volt képben.

3. Dan Wells: Részben ember - Kira és Samm


Jonathan és Alanna
Kira még nem is tudta, hogy szerelmesnek kéne lennie, mikor én már összeboronáltam őt Samm-mel. Akárhányszor történt köztük valami, ténylegesen pillangók repkedtek a gyomromban, és többet szenvedtem olvasás közben, mint ők! Egy darabig ez volt a kedvenc sorozatom :D Egyszer lehet újraolvasom...

4. Meg Cabot: Suzie és a szerelmes kísértet - Suzie és Jesse

A címben szereplő szerelmes kísértet még nem az, akibe bele kell majd szeretni :D Amúgy a sorozat elején hiába shippeltem a kétfőszereplőt, elképzelhetetlen volt, hogy köztük valaha is normális kapcsolat legyen... De mindig élvezettel olvastam a szóváltásaikat, és nagyon örültem mikor együtt cukiskodtak.

5. Leiner Laura: Bábel - Zsófi és Szasza

Nem is emlékszem már pontosan, hogy idegesítettek-e, vagy szerettem őket, de egy biztos, nagyon-nagyon akartam már, hogy végre összejöjjenek, mert 526 oldalon keresztül nem tették meg!! Pedig ajhhh, annyira egyértelmű volt, hogy mit kéne tenniük! Hisz, nyilván erről szólt az egész buli... De legalább a könyv hangulata remek volt :D


Ti olvastatok ezek közül valamit? Szerettétek őket?

A többi moly bejegyzései (remélhetőleg) megtalálhatóak itt: https://moly.hu/zonak/top-5-szerda

xxx
Aurinko

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Karácsonyi ajándék - letölthető könyvjelzők