Heti kívánságlista #3


Sziasztok! Íme az e heti kívánságlistám! Ti olvastátok már őket? És nem akarjátok kölcsönadni valamelyiket? :D

1. Sarah J. Maas: Throne of Glass – Üvegtrón

Barátnőm ajánlotta, főként emiatt szeretném elolvasni. De a borítója is nagyon szép, meg a fülszöveg is izgi... Valahogy meg kell szereznem! :D
moly: 91% 
Ez az előző könyv második része. NAgyon jó lehet, hisz majdnem 100% értékelése van molyon, ami szerintem nem semmi! És ennek is nagyon jó borítója van. A harmadik része még nem jelent meg magyarul, de ami késik, nem múlik! :D
moly:98% 
A második résznek nem ilyen jók a százalékai, de azért kíváncsi vagyok... Benne van a top 15 könyvben olvasottság szerint. És egész jó a borítója... Főleg a pillangó! Csak vicceltem! xD 
moly: 93% 

4. Jessica Sorensen: The Coincidence of Callie & Kayden – Callie, Kayden és a véletlen
Nagyon tetszik a címe... Bár kiszámíthatónak tűnik, de izgi! :) És, a fülszöveg is szuper, bár egy kicsit sablonosnak tűnik, de engem minden érdekel! :D
moly: 93% 



Mióta megláttam a borítóját vágyom erre a könyvre! Bevallom azt se tudom miről szól... Na, mostmár tudom.. És Áááá! Ezt most azonnal el akarom olvasni! 
moly:90% 


Köszönöm, ha végigolvastad sikongatásomat, és aztis, hogy már épp e-mailt írsz, azt kérdezve, hova küldd a könyvet! ;) :D 



Vantana

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Karácsonyi ajándék - letölthető könyvjelzők