Heti kívánságlista #4

Sziasztok! Megjöttem az e heti kívánságlistámmal. Sajnos egy darabig könyvesboltba nem jutok, barátnőimnek sincs meg ezek közül egy sem, a Gekk Girl 2 még megsem jelent, de semmi baj! A nyálamat azért csorgathatom értük nem? :)

1. Holly Smale: Geek Girl 2- A lány, aki mindig mindent félreért

 Úgy szeretném ezt a könyvet! Az első része is nagyon tetszett, alap, hogy szeretném a másodikat. A borítója, nekem annyira nem jön be. Nem tetszik a kinyújtott nyelvű csaj, nem tudom miért, de nagyon nem szimpi. De Holly humora mindent kárpótol! Will becézései pedig haláliak."Bébi bébi panda"
moly: -


Ez egy zombis könyv, valami második világégéskor játszódik. A főszereplő, Pikk, vadásznő szeretne lenni. Biztos az is lesz, különben békében éldegélne, a legidősebb, azaz 25 éves emberrel... Szerintem izgi, remélem, nem csak a fülszöveg jó! :D A borítója, ha jól látom, talán a menedék ajtaja lehet, jól néz ki, bár nekem kicsit fiúsnak néz ki... 
moly:87%


Úúú! Krimit még nem olvastam, de ezt nagyon el szeretném olvasni. Nagyon tetszett a fülszöveg, a borítója is nagyon szép. Titokzatosan távolodó alak, szűk sikátorból kifelé, az utcán meg vér (talán) folyik. Szép munka, ezt meg kell hagyni! :) Már csak el kell mennem egy könyvesboltba, és boldogan élek, míg nem látok egy újabb könyvet, amit sürgősen el kell olvasnom.

moly: 96%






xoxo Vanda

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Karácsonyi ajándék - letölthető könyvjelzők