Minden, ami októberben történt

Sziasztok!

Elérkezett a november, én pedig a szülinapommal búcsúztattam az októbert. Könyvet ugyan csak a barátomtól kaptam, mert anyutól egy nagyon szép, és kellemetlenül drága ruhát szerettem volna. Végülis, ha négy könyvet kaptam volna, akkor ugyanott járnánk, csak a ruhát többször is hordhatom majd.

Na mindegy is, térjünk a lényegre!





Októberben kezdtem újra a blogom :D 

Kilenc képet posztoltam az instagrammomra

Három könyvet szereztem be:

  •  Róbert Katalin: Szelidíts meg (ajándékkönyv)
  • Kristen Callihan: Idol (szeretetcsomag)
  • Tricia Levenseller: Daughter of the Pirate King – A kalózkirály lánya (szülinap)
Nyolc könyvet olvastam el összesen októberben. Najó, a Graffaló című mesét youtube-on hallgattam, de hangoskönyvnek beszámítottam. 

  • Maggie Stiefvater: Forever – Örökké
  • Julia Donaldson: A Graffaló
  • Elizabeth Richards: A sötétség városa
  • Diana Gabaldon: Az utazó 1-2. (ezt szeptember eleje óta olvastam. Több, mint egy hónapalatt sikerült végül befejezni)
  • Greff Magdi: Húzós szerelem
  • Neil Gaiman: Coraline
  • Tricia Levenseller: Daughter of the Pirate King – A kalózkirály lánya
  • Ruta Sepetys: Árnyalatnyi remény



Illetve van még három, amit még nem fejeztem be

  • Kosztolányi: Édes Anna, 
  • Móricz: Rokonok,
  • Henryk Sienkiewicz: Quo Vadis
És a könyvtárból is rengeteg könyv van nálam, ezek közül nézzük az olvasatlanokat:

  • David Clement-Davies: Tűzhozó
  • Tommy Wallach: Akkor felnéztünk
  • Rainbow Rowell: Eleanor és Park
  • Kosztolányi Dezső: Édes Anna
  • Nataša Dragnić: Minden nap minden órájában


Az október kifejezetten gyorsan repült el, egy hónap és szalagavatóm lesz, még három hónap és le kell adnom a jelentkezésemet egy egyetemre.
Ehhez képest én csak azon gondolkodom, hogy még mindig nem tudok eleget olvasni :D
Remélem suli terén a november is laza lesz, mint az előző két őszi hónap, és el tudom olvasni hosszabbítás nélkül a könyvtári könyveim... Hogy aztán kivegyem a következő adagot! *ördögi kacaj*



Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Karácsonyi ajándék - letölthető könyvjelzők