Top 5 szerda

Sziasztok!

Molyon ismertem meg a Top 5 Wednesday nevű... nem tudom minek nevezzem, mivel egy youtubos találta ki, szóval nem cikksorozat :D
Goodreadsen van egy csoportja: ITT megnézhetitek mi is ez, és hogyan működik. Igazából elég egyszerű: minden szerdára van egy téma, amiben be kell mutatni öt dolgot. Ezek a témák pedig egy hónapra vannak előre megadva, és ha van olyan,a mi nem tetszik, akkor azt egész egyszerűen ki lehet hagyni :D (Mintha bárki is kényszeríthetne, hogy írj valamiről...)

A mai téma a hypolt 2019-es megjelenések, ami téged nem érdekelnek.



Hát... Mivel nem nagyon mondják el előre a kiadók itthon, hogy miket fognak megjelentetni, így kicsit meg vagyok lőve, de egyet mindenképp tudok mondani:

1. Sarah J. Maas: Szárnyak és pusztulás udvara 


Ugyan még nem olvastam a sorozatot, de amennyire istenítik, nem is biztos, hogy hamarosan sort kerítek rá. Egyszer majd lehet, de nem mostanság.

Igazából azon gondolkodom, hogy igazságtalanság sorozatok soron következő részét betenni ide, főleg ha nem olvastam az előző részeiket...Na mindegy, a címhez illik, szóval teljesen jogosan vannak itt.

2. Holly Black: The Wicked King
Igazából Holly Blacktól a Fehér macska sorozata nagyon tetszik (fülszöveg alapján, hisz még nem olvastam), és a Kegyetlen hercegről is jókat hallottam, de... Nem szerepel a kívánságlistám élén.

Amúgy gyors kérdés, ami nem feltétlen ide tartozik... Minden regény New York Times bestseller?? Szinte minden könyvre rányomják, és számomra kezdi ez a szöveg elveszíteni az értékét.

3. Colleen Hoover: Verity
Csak a Soha, de sohát olvastam az írónőtől, de ez a könyve nagyon nem vonz :/

És most... Úgy döntöttem csalok, és nem az utolsó két könyv, az nem olyan lesz, ami nem érdekel, hanem ami igenis érdekel :D

4. Tricia Levenseller: A szirénkirálynő lánya
Ugyan nem vagyok benne biztos, hogy megjelenik 2019-ben, de nagyon reménykedem benne, ugyani már az első részt is imádtam, és nagyon ozgalmasnak ígérkezik a második rész is.


5. Katherine Arden: The Girl in the Tower (A lány a toronyban?)
Ez az Északi erdő legendája sorozat második része. A harmadik nemrég jelent meg külföldön, az első pedig nemrég jelent meg itthon. Jelenleg épp azt olvasom, és nagyon tetszik, szóval mindenképp el akarom olvasni az egész sorozatot. (Bár ebben se vagyok biztos, hogy megjelenik 2019-ben, de mindegy)

Ennyi lett volna ez a mai bejegyzés, és ugyan csaltam egy kicsit a végén, de hát... ez van. Alig várom, hogy lássam a többi blogger miről ír, hátha valami megtetszik majd onnan :)

xxx
Aurinko

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek: