Heti kívánságlista #2

Sziasztok! 

Megint itt vagyok a kívánságaimmal, olvassátok őket szeretettel. :) Nektek mi a véleményetek ezekről a könyvekről? Olvastátok már őket? A Marsira amúgy már régóta fáj a fogam... Meg a tengerre is :)



1. Andy Weir: A marsi


Megfogott a fülszöveg és a 95% értékelés molyon, kíváncsivá tett, olyannyira, amit könyv még nem ért el nálam. Az írónak már most jár a plusz pont a kíváncsiságom ilyen nemű fellobbantásáért! Mi lesz a vége? Egy ember a Marson egyedül? Lehetetlen a happy end... Vagy mégsem? Fogalmam sincs. Most azonnal el kell olvasnom! O.O És nem mellesleg a borítója is megkapó...
moly: 95%


2. Jessica Park: Flat-Out Love   Szeretni bolondulásig


Erről a könyvről is rengeteg embert hallottam áradozni, és ha jól vettem ki a fülszövegből (ami, valljuk be, nem túl megfogó), egy szerelmi háromszögben szenvedő, egyetemista lány életébe pillanthatok bele. Mivel azért érdekelne a történet, meg tetszik a borító, így szívesen elolvasnám. Már csak azért is, mert nem tudom, kivel fog összejönni, hisz két fiú van! :D 
moly: 91%

"Bolondulásig beleszerettem. Húúúú. Aztaaaa. Wááóóó.Jézus. Uram. Isten."  (Kiruu véleménye)

3. Katja Millay: The Sea of Tranquility – Nyugalom tengere

Már réges-rég kinéztem magamnak ezt a könyvet, de soha nem jutottam el odáig, hogy beszerezzem. Pedig csak a borítójára kell nézni, már az is csodálatos (de még mindig a Hervadás a top borítom). Egy titokkal teli lány, egy nyílt titokkal rendelkező fiú. Ki ne akarná elolvasni? Nagyon tetszik az alaptörténet,  kíváncsi vagyok, hogyan jutunk el a végkifejlethez. A szereplőkre vagyok igazán kíváncsi, a legjobban ők fogtak meg. Meg az író neve. Tök szép. :D (Meg azért molyon 95%... Nem semmi!)
moly: 95%

Hát, ennyi lenne! Nemsokára új véleményem fog kikerülni, addig is olvasgassátok a régebbieket.
xoxo Vantana M. Forest


Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Monique Roffey: A sziget sellője | értékelés