Heti kívánságlista #1

Sziasztook! 

Ezentúl hetente egyszer lesz egy olyan bejegyzés, amiben kettő-három könyvet hozok. Olyanokat, amiket meg szeretnék kapni. Leírom, hogy miért szeretném, előzetes véleményemet... Így majd össze tudom hasonlítani, az olvasás utánival, hogy mennyire egyeznek, megfeleltek-e az elvárásaimnak. Nézzük az e heti adagom...

1. James Dasher: Az útvesztő


Biztos mindenki olvasta már, de nekem még csak a kezem közelébe se került ez a könyv. Pedig hány barátnőm ajánlotta, és még csak a fáradtságot se vettem, hogy megszerezzem! De most már épp ideje, úgyhogy megyek is anyuékhoz pénzt csórni. =) Engem ez a zöldes borító annyira nem fogott meg, de azért levenném a polcról. A filmes borító jobban tetszik, pedig ez ritka nálam! :) 
moly: 91%


2. Kody Keplinger: The Duff - A pótkerék

Ez a könyv molyon is egész jó értékeléseket kapott (89%), és amúgy is el akartam olvasni, mert tetszett a fülszöveg. A borítója valahogy nem jön be, de ha az embert nem ruha alapján, akkor könyvet nem borító alapján! Ehhez képest mind a ruha, mind a borító nagyban befolyásolja az emberek véleményét. Hogy miért akarom elolvasni? Mert. Erre nincs magyarázatom. Csak szimpi a könyv és kíváncsi vagyok rá.
moly: 89%

3. K. A. Tucker: Ten Tiny Breaths – Tíz apró lélegzet

Már a borítója megfogott. Egész egyszerűen csak rá kell nézni, és látszik, hogy... Fogalmam sincs mi látszik, de nagyon szép és megkapó lett.
A történet arról szól, hogy egy lány elveszítette a családját egy részeg sofőr miatt, ezért húgával elköltöznek egy másik városba (vagy államba, nem tudom), és a szomszédban persze egy nagyon helyes fiú lakik. Kacey (a főhősnőnk) senkit nem akar közel engedni magához, és ez volt, ami miatt el akarom olvasni. Kíváncsi vagyok ennek a lánynak a jellemváltozására, hisz egy ilyen baleset után, kész roncs lehet, még ha ezt a külvilág felé nem is mutatja. 
moly:  90%




Ennyi lettem volna mára! Remélem tetszett a bejegyzés és várjátok már a jövő hetit. Köszönöm a  figyelmet!

Vantana M. Forest

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Monique Roffey: A sziget sellője | értékelés