Marni Bates: Láthatósági mellény lúzereknek

Sziasztok!
Végre erőt vettem magamon, hogy leüljek és értékelést írjak... valamelyik könyvről, amit olvastam. Marni Bates könyvére esett a választásom, hisz ezt már mióta olvasottan hever a polcomon, és még elfelejtem, mit gondolok róla, ha tovább halogatom az értékelés megírását.

„Nem leszek többé Láthatatlan!” − Ez Jane Smith új jelmondata. A stréber lányt addig nem zavarta, hogy mindenki átnéz rajta, amíg két barátjával osztozott a lúzersorsban. De amióta Mackenzie Logannel jár, Corey-t pedig leköti rocksztár pasija, Jane magára maradt. És ebből elege van! Amikor a suliújságnál megbízzák, hogy írjon egy ütős vezércikket, úgy érzi, végre megmutathatja, nem az az életképtelen kiscsaj, akinek mindenki hiszi. Arra azért nem számít, hogy ehhez előbb be kell mosnia egy izomagyú focistának, sőt még a suliból is felfüggesztik. És arra végképp nincs felkészülve, hogy egy idegesítő, szexi fotós srácot varrnak a nyakába, aki a sírba kergeti. Vagy inkább életre kelti?
Móra, Budapest, 2014
320 oldal · puhatáblás 
ISBN: 9789631197709 
Fordította: Vándor Judit


Véleményem: Unalmas volt. Nem tartotta fenn az érdeklődésem, pedig én is Láthatatlan vagyok, mondjuk nem abban az értelemben, mint Jane, de mindegy. Ezen kívül nem volt rossz, egyszerolvasós tiniregény, és hiába vagyok tini ezt még  humor se tudta megmenteni. Végigolvastam, meg minden, de nem úgy haladtam vele, ahogy akartam volna. A szereplők üresek voltak, nem láttam Scotton, hogy régóta szeretné Jane-t. Semmi kémia, semmi izzó levegő, semmi nem volt köztük. Nulla. Tény, hogy "életre keltette", de nem volt ez igazi szerelem. Kivéve mikor lehordra őt, akkor igazinak tűnt a szerelem.
Viszont Jane kiakadása jogos volt. Tényleg undokok voltak a barátai, de utána, hogy-hogy olyan gyorsan megbocsátott nekik? Nem értem.
 Viszont Logan nagyon aranyos volt, hogy állandóan meg akarta védeni Jane-t, azonban egy kicsit túlzásba vitte néha. spoiler: Jane volt a rossz, amikor behúzott egy focistának, akinek semmi baja nem lett, de Janenek bedagadt a szeme. Nem hiszem el, hogy ez tényleg így van azokban az iskolákban. De Marni jobban tudja. xD vége 
Corey rendes volt, mint mindig, segített ahol tudott, szegényt nagyon sajnáltam, mikor kiderült... Ami kiderült :D
Mackenzie csak magával volt elfoglalva, meg Logannal. Annyira undok volt, és letojta a barátnőjét, direkt nem hívta meg a koncertre, mert úgy gondolta Jane-t úgyse érdekli. És ha igen? Nem is gondolt rá...
Chelsea,mit írhatnék pozitív csalódás volt, hisz nagyon rendes volt, hogy befogadta a "Menők" asztalához Jane-t. Remek csajszi, aki mindent jól csinál, csak a szülei idióták. Alig várom az ő könyvét, kíváncsi vagyok mikor fog megjelenni. :)
Elle nagyon aranyos volt a végén, hogy jóban lett a húgával és ilyen kedvesen undok volt vele. 
Sam érdekes karakter volt, kár, hogy nem kapott több szerepet, neki jó beszólásai voltak, tökre bírtam a csajt. Érdekes volt az életfelfogása, és hogy meg is csinálta, amit kitalált.
Mrs. Blake aranyos, ámde idegesító karakter volt. Az egyetlen szerepe az volt, hogy Scott és Jane álpár legyen, hisz így izgibb a történet. De legalább jókat lehetett röhögni a szerencsétlenségükön, a vacsora is vicces volt, bár kár, hogy annyit veszekedtek.

Összegezve nem tetszett annyira, mint vártam, sokkal jobban tetszett Marni előző könyve. A karakterek üresek voltak és szerethetetlenek. Ha nyáltól csöpög, annak is jobban örültem volna, viszont így se volt vészes. 3,5 csillagot adok neki, de azért tetszett.

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Karácsonyi ajándék - letölthető könyvjelzők