Könyvimádó booktag


Mindig is szerettem olvasgatni a könyves kihívásokat, és molyon egyik nap azt láttam a frissemben, hogy  alice_kingsley engem is kihívott egy ilyen tagre, szóval ezt hoztam ma el nektek!

1. Melyik könyv van a polcodon a legrégebb óta?

Ez egy elég nehéz kérdés. Van jó pár, amiket pl a Pony clubbos előfizetés miatt kaptam, de Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplójának első része már egész biztos régóta megvan.

2. Melyik könyv került fel legutóbb a polcodra?

A valóságos polcomra egy tankönyv került fel legutóbb (Lányiné Engelmayer Ágnes: Intellektuális képességzavar és pszichés fejlődés), a Kindle-ömre pedig Dan Wells Isolation című könyve került fel, amit már nagyon rég szeretnék elolvasni :)

3. Melyik könyv volt veled a legtöbb helyen?

Nem nagyon cipelem több helyre is a könyveimet, de az Olaszország szeretlek volt már velem Finnországban is


4. Egy könyv, ami megmelengeti a szívedet

A Szent Johanna gimi. Ez volt az első könyv, amit a barátaimmal közösen tudtam kibeszélni ls rajongani érte.

5. Melyik könyvön sírtál a legtöbbet?

Fredrik Backman egyik könyvén: A ​hazavezető út minden reggel egyre hosszabb. Konkrétan végigsírtam az egészet, elejétől a végéig.

6. Melyik könyv világában élnél szívesen?

Hú, ez azért egy nehéz kérdés, mert a fantasykat nagyon szeretem, de nem biztos, hogy jó ötlet lenne egy veszélyesebb világban élnem :D De mondjuk szívesen lennék árnyvadász, vagy időutazó a Rubinvörösben :D

7. Melyik könyvnek szerettél bele a borítójába első látásra?

Hervadás és Kívánságfa. de szinte minden könyvemet fel tudnám itt sorolni, mert szinte mindent a borító miatt veszek a kezembe :D

8. Egy könyv, amelynek rózsaszín (az egyik kedvenc színem ) a borítója :D

Colleen Hoover: It Ends with Us – Velünk véget ér
9. Melyik az a népszerű könyv vagy sorozat, ami neked nem tetszett?

Itt talán az Üvegtrónt mondanám, mert amúgy én az a réteg vagyok, akinek tetszenek a mindenkinek tetsző könyvek. Az Üvegtrón se volt rossz, de nem vagyok az a hatalmas fan, mint egyesek.

10. Melyik a kedvenc sorozatod?

Ijj, ez egy nehéz kérdés. Talán az Árnyvadász sorozat részei, a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei, a 39 kulcs, a Démon-ciklus és az Éhezők viadala :D Ohh, meg a Partials és a Hervadás is az lenne, ha megjelent volna az összes része itthon :/

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Monique Roffey: A sziget sellője | értékelés