Waiting on Wednesday #8


Újabb szerda, újabb könyvek, amiket nagyon várok, és amikre nagyon nincs pénzem! Magyar és angol megjelenések egyaránt, és olyanok is, amikhez még nincs is dátum. 

 Ahogy egyre több könyv megjelenése válik bizonytalanná itthon, úgy egyre nehezebb lesz a heti WoW posztokat elkészítenem. Na nem azért, mert ne lenne öt darab könyv, ami épp megjelenik, csak a nagy részük engem nem igazán érint. Bár mostanában sok sorozat folytatása jelenik meg a Könyvmolyképzőnél, és egyre jobban


1. Suzanne Collins: Énekesmadarak ​és kígyók balladája


Az éhezők viadala előzmény regénye Snow elnök 18 éves korába repít minket vissza. A tizedik Éhezők Viadalán Coriolanus Snow a 12. körzet indulóját kell mentorálja, és ezen múlik a Snow család dicsősége vagy bukása. Kíváncsi vagyok, hogy egy a jövőben negatív karaktert hogyan fog megformálni az írónő, mert valamennyire csak szerethetőnek kell lennie, hogy elolvassuk a regényt... Vagy nem?

megjelenés: május 19.


2. Heather Morris: Cilka ​utazása

Még nem olvastam a szerző másik könyvét (Az auschwitzi tetoválót), de ez is nagyon érdekesnek és kellemesen megterhelő olvasmánynak tűnik. A fülszöveg szerint Cilka az auschwitzi táborban egy náci tiszt mellé kerül, mert annak megtetszett a lány. A hatalom közelében próbálja Cilka túlélni a helyzetet, de a tábor felszabadulása után sem érnek véget a megpróbáltatásai... Az utóbbi pár évben ugyan nem olvastam ebben a témakörben regényt, de már jó pár van a hátam mögött, és mindig kíváncsi vagyok az újabbakra.

megjelenés: április 17.

3. Leiner Laura: Kalauz 2.0


A Szent Johanna gimi sorozatnak a lezáró és összegző kötete, ami kitölti az űrt a szívünkben, ha befejeztük a sorozatot, és egy kis nosztalgiára vágyunk - újra megjelenik! Mindenképp kiveszem majd a könyvtárból, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen változtatások lesznek, és mennyi pluszt ad az első kiadáshoz képest. Ha nagyon tetszik, lehetséges, hogy beruházok majd rá, mert azért nagy kedvencem maradt örökre a Szent Johanna gimi.

megjelenés: április 23.


4. Ticia Levenseller: A szirénkirálynő lánya

Ennek a kötetnek még nincs megjelenési dátuma, se moly profilja, de az első rész szerintem elég

sikeres lett ahhoz, hogy idén vagy jövőre lassan megjelenjen végre a folytatás. A kalózkirály lánya engem lenyúgözött, és nagyon élveztem Alosa kalandjait, ezért nagyon várom, hogy megint olvashassak róla és Ridenről.



5. Veronica Roth: Chosen Ones

Őszintén megmondom, nem olvastam tőle a Bevatott sorozatát, de ez nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Öt fiatal életét követhetjük nyomon, akik tinikorukban megmentették a világot, és a világ sztárjai lettek. Tíz évvel később egy szomorú ügy kapcsán újra összegyűlnek, és rá kell jönniük, hogy talán mégse győztek le minden gonoszt. Nekem nagyon felkeltette az érdeklődésemet, remélem a magar kiadók is így gondolják!

Ezek lettek volna az e heti nagyon várós könyvek. Ha szeretnétek itt tudjátok megvásárolni őket: Kalauz 2.0, Cilka utazása (ezek sima linkek, én nem kapok értük semmit). 

Ti milyen megjelenést vártok nagyon így április közepén? Vagy van olyan könyv, ami már megjelent, és már nagyon szeretnétek a polcotokon látni?

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Monique Roffey: A sziget sellője | értékelés