Ismerj meg, áprilisi kiadás

A Blogzaholic csapata, mint a névből is látszik, egy blogger közösség, ahol új embereket ismerhetünk meg, és egy jó hangulatú csoport jöhet létre. Havonta különböző közös kérdések, kihívások vannak, és úgy döntöttem most én is beszállok.

Az áprilisi kérdéssor reflektál a jelenlegi helyzetre, és a tavasz szépségére is. Úgy gondoltam, hogy ennek a harminc kérdésnek a megválaszolása remek lehetőség, hogy kicsit jobban megismerjetek engem.

1. Mit szeretsz a tavaszban?
Szeretem, ahogy lassan minden zöldbe borul, ahogy a virágok elöntik a természetet és egyre kevesebb a szürke, fekete, fehér a világban. Szeretem hallgatni a madarak csicsergését, a méhek, rovarok zümmögését.

2. Van kedvenc tavaszi virágod?
Tulipán

3. Melyik a kedvenc tavaszi illatod?
Egy fehér virágú bokoré, de nem tudom a nevét sajnos. Az Ecseri útnál is van ilyen bokor, ott sajnos a nagy szemét között nem érvényesül az édes illata.

4. Szoktál tavaszi nagytakarítást csinálni?
Ha anyára rájön a talaríthatnék, akkor igen.

5. Mi jut eszedbe erről az évszakról?
virág, szerelem, madarak, újraéledés, ébredés, állatok, erdő, méhek, zöld, játék, pihenés 

6. Szereted a kerti munkákat?
Elkezdeni nem szeretem őket, de mikor már benne vagyok szívesen csinálom. Nemrég raktuk rendbe anyummal a málna bokrokat és az előkertet is kitakarítottuk.

7. Mi az a tavaszi ruhadarab, ami nem hiányozhat a szekrényből?
Térd alá érő rakott szoknya

8. Kedvenc tavaszi étel?
Vannak külön tavaszi ételek?

9. Jobban odafigyelsz arra, mit eszel?
Nem. egyáltalán nem szoktam rá figyelni. Idén terveztem tartani egy vegetáriánus hetet, de mivel már nem vagyok Pesten egyedül, így nem kell magamra főzni. Majd ősszel.

10. Te is megújulsz ebben az időszakban?
Jó lenne, de sajnos nem. Maradok a jó öreg Vanda.

11. Sokat kirándulsz ilyenkor?
Ilyenkor kezdődik a tájfutó versenyszezon, szóval minden hétvégén erdőben szoktam lenni. A vírus közbeszólt idén, minden verseny elmaradt.

12. Tartod a húsvéti szokásokat? Kiskoromban a nyuszi hozott csokitojást. Sőt, anyuék inkább a nyuszit hitették el velem, mint a Mikulást. És én készségesen hittem is benne. Illetve apa meg szokott locsolni minket, általában a szódás flakonból. De egyik évben ránk öntött egy pohár vizet :D Minden jobb, mint a büdi kölnik!

13. Szoktál tojást festeni?
Régebben festettem, de nem nagyon járnak hozzánk locsolók, így egy ideje már nem.

14. Van kedvenc tavaszi zenéd?
Nem vagyok egy nagy zenés, de az alexrainbirdMusic castornáján lévő egyvelegeket mindig meghallgatom.

15. Mik a terveid a tavaszra?
Túlélni + a 100 napos projekt abba nem hagyása + tanulni

16 . Mi a kedvenc tavaszi smink terméked?
Nem szoktam sminkelni.

17. Kedvenc tavaszi körömlakk trend?
Ebből vannak trendek?

18. Mit gondolsz a most kialakult helyzetről?
Egyetemre akarok járni, utálok távtanulni, hiányzik a barátom, és hogy nem láthatom amikor csak akarom. És féltem a nagyszüleim. És ha valaki azt mondja, hogy "hát, valaimben csak meg kell halni", az ne beszéljen velem többet.

19. Otthon tudsz maradni, vagy muszáj elmenned, dolgozni?
Nem dolgozom még.

20. Mivel töltöd az így kapott szabadidődet?
Nem lett több a szabadidőm, sőt, mintha kevesebb lenne.

21. Van olyan újabb „képességed” amit megosztanál velünk?
Időutazom. Leülök a gép elé fél kilenckor, és mikor felkelek tíz perc múlva délután három óra van.

22. Alakultak ki új hobbik nálad?
Nem igazán, mint mondtam, ülök a gép előtt és az idő eltűnik valami fekete lyukban.

23. Szoktál otthon sportolni?
Mivel a semmi közepén lakom, eljárok futni, illetve szoktam itthon jógázni és erősíteni néha

24. Milyen a napi rutinod?
Reggel hét harminckor ébresztő, reggelizem, kiengedem a kutyát az udvarra, megnézem akarnak-e a valamit a macskák. Ezután leülök tanulni, ha ügyes vagyok tényleg tanulok, ha nem, akkor keringek a neten. Olyan három óra körül ebédelek, majd tanulok tovább. HAt óra körül elmegyek futni (vagy nem), majd ha anyu hazajött vacsorázunk, és Netflixen nézünk valamit. És olyan éjfélre kerülök ágyba. Még van mit dolgozni rajta, tudom :D Nekem se igazán tetszik így.

25. Van olyan program, amit keresztülhúzott a Korona vírus?
Az összes? Buli március 25-én, Hungária kupa, szülinap, versenyek, lovastábor, nyári nyaralás

26. Rajtad is kiszokott jönni a Tavaszi fáradság?
Én mindig ugyanannyira vagyok fáradt.

27. Mit tervezel a tavaszi szünetben?
Jelenleg a tavaszi szünetem felborult. Van amelyik tanár betartotta az előrehozott tavaszi szünetet, van, amelyik nem, szóval ugyanazt tervezem, mint az összes többi napomra. Tanulás, macskázás, olvasás, evés, filmezés.

28. Kedvenc húsvéti ételed?
Ööö, torma tojással. Talán.

29. Kedvenc tavaszi könyv, sorozat, film?
Pont egy ilyen bejegyzésen gondolkodom, úgyhogy nem lőném le előre a dolgot :D De mivel most láttam, kedvenc tavaszi filmnek benevezem az Onwardot (magyarul Előre a címe).

30. Mikor rakod el a téli ruháidat?
Ha visszahozom őket Budapestről :D De lehet ott hagyom őket, aztán majd jövő télig elállnak ott!

Ennyi is lett volna az áprilisi kérdéssor! Az eredeti bejegyzést megtaláljátok ITT. Ha ti is kitöltitek a kérdéseket, akkor linkeljétek be a bejegyzést, mert szívesen elolvasnám őket.


Legyetek jók,
Vanda

Megjegyzések

Ezek is érdekelhetnek:

Monique Roffey: A sziget sellője | értékelés